اصلا فقط خود کانسپت "لقمه گرفتن"... لقمه گرفتن برای کسی، یا یکی برای تو......نشستم تو کارگاه جلوی بخاری و دارم لقمه نون پنیر گردومو میخورم و احساس میکنم یه عالمه مهر و محبت هم داره همراهش میره تو وجودم... ...دارم فک میکنم چقدر تو دوران مدرسه لقمه هامو تند تند و وسط بازی و یا نوشتن مشق ساعت بعدی، خوردم و حواسم نبود چقدر عشق لای اون نون ها پیچیده شده بود...پ.ن:یه وقتا جوجه موقع خوراکی خورد.. نون، خرما، بیسکوییت، میوه... هرچی... یهو یه تیکه از خوراکیشو برمیداره میاره میذاره تو دهنت...آخ آخ... این کاراش دیوونه م میکنه... 33-90...
ما را در سایت 33-90 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: شنبه 18 آذر 1396 ساعت: 19:09